Partners  


Katrien Nottebaert  - Directeur Marketing Wienerberger

"Energiek op doel af"

"Om in de bouw te scoren, heb je eerst en vooral een goede bouwschil nodig. Daarvoor vind je gegarandeerd een oplossing bij Wienerberger. Façabrick bijvoorbeeld, de dunste oplossing om bestaande buitenmuren te isoleren. Dit systeem van harde EPS-isolatiepanelen en steenstrippen combineert het uitzicht en de eigenschappen van gebruikelijk metselwerk met optimale thermische prestaties. Een mooiere assist kan een aannemer zich niet wensen!"



Stijn Vander Plaetse  - Marketingdirecteur Telenet Business

"Telenet Business is uw hulptrainer om digitaal te scoren"

"U mag als zaakvoerder dan wel de eerste trainer zijn, op digitaal vlak willen wij graag uw hulptrainer zijn. Met De Digitale Versnelling stuurt Telenet Business 15 digitale experts op pad om zaakvoerders te helpen met hun digitale uitdagingen, van sociale media tot website of e-mailmarketing. U krijgt een persoonlijk gesprek van twee uur rond uw uitdagingen. Het strafste? We doen dat gratis en voor niets. Boek snel uw afspraak op digitaleversnelling.be."



Walter Van den Bossche  - CEO Eandis

Frank Vanbrabant  - CEO Infrax

"De energiespelregels verstrakken"

"Bouwen en renoveren? 'BENOveren!' (beter renoveren) is de nieuwe leuze die luid weerklinkt uit alle supportersvakken. Want de energiespelregels verstrakken, de overheid-scheidsrechter wordt alsmaar groener (en strenger). Zorg ervoor dat hij geen kaarten hoeft te trekken en laat je bedrijf niet buitenspel zetten. Als ervaren coach maken de distributienetbeheerders Eandis en Infrax de tactische BENO-richtlijnen en -premies glashelder, zodat je ze vlot doorspeelt aan jouw klanten-medespelers. Zo geef je hen de perfecte voorzet. De tussenstand? Ze krijgen alle vertrouwen in jou als teamkapitein en zoeken je hulp voor elk nieuw wedstrijdproject. Zodat jullie scoren, als team. De eindstand? Een ruime overwinning, telkens weer. Dat zie je als teameigenaar en -investeerder ongetwijfeld ook zitten?"



Gregory Olszewski  - Managing Director Matexpo

"Wie slim is, investeert in slim materieel"

"Bouwmachines worden alsmaar intelligenter en laten de aannemer toe sneller en efficiënter te werken. Matexpo biedt het meest complete overzicht van de meest recente machines aan. Tijdens het nieuwe event Demo Days in 2018 kunnen deze machines ook worden uitgetest."



Paul Renson  - CEO Renson

"Slimme innovaties"

"Renson zorgt voor een nieuwe stap in installatiegemak. Met slimme ventilatiesystemen, plug&play accessoires voor een vlekkeloze totaalinstallatie, opleiding en training voor zonwering, ventilatie en outdoor, en de best mogelijke productkwaliteit voor een onberispelijk resultaat. Tijdswinst verzekerd, zowel bij installatie als opvolging."



André De Vulder  - Directeur ELMA Multimedia

"Wij informeren, u scoort!"

"Net zoals de voetbalwereld verandert, verandert ook het medialandschap en (ook) de behoeften van uw leden. Een heldere visie en doordachte koers van uw communicatiestrategie is daarom noodzakelijk om uw 'supporters' te bereiken. Elma geeft (u) reeds meer dan 30 jaar de perfecte voorzet zodat u kan scoren in verschillende doelgericht media."



Silvia Pauli  - General Manager Accent Construct

"The worldwar for talent"

"Zowel de voetbalclubs als de bouwbedrijven worstelen met dezelfde vragen: Hoe vinden we talent en hoe trekken we ze aan? Talent gevonden? Check! En... hoe kunnen we ze houden? Accent Construct heeft een antwoord op deze vragen en helpt je graag investeren in talent!"



Joris Breugelmans  - Commercieel Directeur BTV

"Betrouwbaar, Technisch en Vriendelijk"

"Vermijd de 'rode kaart' door 'beter gekeurd' en veilig op de werf samen met BTV, Betrouwbaar Technisch en Vriendelijk. Uw keuringsorganisme waarmee u kunt scoren."



Raf Sels  - CEO van SBB Accountants en adviseurs

"Geen winst zonder (prijs)tactiek"

"Scoren met een goede prijszetting is een kunstvorm op zich. U moet immers uw prijs klantvriendelijk houden, alle kosten incalculeren en toch een gezonde winst maken. En dat terwijl nieuwe spelers in het veld de marktprijs onder druk zetten. SBB helpt u om samen slimme prijstactieken te bedenken."



Johan Lambrechts  - Hoofdredacteur Bouwkroniek

"Geen bouw meer aan de zijlijn"

"De bouw heeft lang aan de zijlijn toegekeken, maar speelt vandaag korter dan wie ook op de bal inzake innovatie en digitalisering. Alle bouwbedrijven moeten die open doelkans binnenkoppen, want ze krijgen ze maar één keer."